minggu pENAT ke??

Assalamualaikum..to all my follower blogger..
huk huk huk

hari ni terFORmAL pulak update blog..ehehe~~!! :D

Ermm today sememang nya sibuk tambah borink(sebab mengadap benda yang sama)

ok!! straigh the point..
actually tak tahu nk update ape,sb banyak sangat nak share..
huhuhu seriusly KERJA saya banyak tak siap sebab menunggu hari bulan..
tapi tunggu punya tunggu sampai lupa..
ahakzs~!! ape kes?? hahaha
so minggu memang penat ar kan~..hmm nak buat macam mane..memang tugasan saye :)

#konon bagus je aku ni an..hahaha

ok continue cerita aku ni ha~!
what u all have to know,i'm so bored,then sunyi..

WHY!!???

hmm sedih ceritanya

# gedik btol la..hahaha

ok cegini..
all my frend yg kusayangi n Kekasih yang kucintai..
masing2 dah busy sb EXAM beb!!
huh!! GERUN bila dengar nak EXAM kn??
tapi nak wat camne..tu memang lumrah untuk kite and untuk menguji minda kita kn?
so juz DOA kan mereka supaya mereka tenang jawab exam
and tak stress2 ..Aku kat sini doakan untuk korang

#baiknya aku..huk huk huk

eh!! ikhlas tau,aku doakan dorang..
kalau mereka2 smua berjaya..kan aku jugak tumpang bahagia kn??
so GOOD LUCK la untuk you ALL ok??
:) and do the best..
syang korang :D



SEDIH KAN Cerita tadi...??
tersentuh tak?? hehehe
#gedik la kau. :P

ok the next page ni lagi sedih sebab
BERAT BADAN FATIN SHAHIRA NAIK...
ha!! geram kan????

#tu leee..makan tak hengat dunia..ambik kau!!

ye saya mengaku saya makan banyak..dan muke saya yang kat bawah ni



sangat la tembam weyh~!!
hurmm... pape pun i'm control i pnyer pemakann ok..
hehehe

ingt la weyh kamu tu NURSE,so bg contoh yang baik pada orang lain ok..
hehehe..

anyway minggu yg msih hangat dengan kemeriahan suasana hari raya
huhu

see you all next time :)

author:: fatin115shahira.blogspot.com


No comments: