*Happy Wednesday



happy wednesday... blogger :)

What happy wednesday??
(hoi makcik ari ni dah hari hape)

ok ok....relex bawa bertenang...huhuhu

actually saya tak sempat nak update couse busy...meeting,patient ramai...
yang menyakitkan ati adelah~~~

*ternet macam siput*
ohhhh teramat tension weyh.....!! huh!!

*abaikan mslh tu kite truskn entry kite ok??!! mklum lew ade blogger dh mrajuk,sb saya lmbt update blog...
huarghh~!! sory sgt eak...huhuhu

Ok what i do time wednesday...hmmm mcm besh je kn?
(besh la sgt) :)

ermm ari rabu tu mmg teramat syok bila saya dan MEREKA pergi karok...

OH my ALLAH!! aku mmg gilerr karoke..
tak caya tnyer org ni

fazlin , syahira and AsanZaed hahaha...


Sape dorang??

nk tau ker??

jop tgok muke mereka :D

let's go blogger :)








kami berkarok....
lpas tension and hilang kn borink :D ....
wuhuuuu mmg syok la weyh :D nyanyi tak hengat dunia..
hua hua hua tambah dengan perasa suara yg teramat sedap...(perasaan suda)

Jalan2 cari mkn....eh eh eh jalan cari mkn pulak :),i mean jalan cari brg :D
yeah~!! syok or tak...hurmmm msti la jawapannyer syok kn
Saya Fatin Shahira karoke bersama kanak2 riang yeah~!!... hahaha

tu je happy wednesday :)

*follow me next entry :D sory late update :D

author:fatin115shahira.blogspot.com





No comments: