Kenapa Awak buat saya macam ni??


hai blogger ....hurmm hari ni title saya..sgt sdih..... sronok kalau u all bace..
and thanks sb sudi baca yer my blogger yg saya sayangi selalu...

hurmm knp i terlalu sdih?!!


hurmm rse tak sanggup nak cakap ngan u all.. tp u all ikhlas nak tau kan? hehehe


ok..actually klu u all ade kwn baik.,msti korang sayang kat dia kan? ye la sape tak sayang kawan. Tapi dalam baik2 kawan kita sebenanya memang kaki PENIPU,then ade problem juz lepas tangan saje.

Knp saya ckap mcm tu??
hurmm ni yang nak share and jd kan pengajaran kita smua yer kawan2.. :)

i tak sangka kawan baik i dalam diam BURUK kan nama i??? riuh sekampung kate i jahat...

SEDIH tak klu korang kne macam ni?? sedangkan dia susah.. tergedik2 cari kita...
and kita ikhlas tolong dia.. tp knp dia buat TAIK kat kita?? sikit pon i tak penah burukkan dia depan kawan2 or org2 tua.. Ye la kita sesama manusia mmg selalu buat salah kan?

so saya sedar saya manusia yang tak perfect sb tu saya tak burukkan org..
Tp bukan bermakna saya baik yer Blogger but ni untuk kita share and jd kan iktibar :)

Saya skrg sedih sgt sb kawan burukkan nama saya smpai mak dia tak suka saya.. Knp ini berlaku??

first sb dia ni baik sgt.,ssh nak bergaul ngan lelaki..dan bukan bermaksud saya terlalu sosial but kita tak boleh jugak terlalu kontrol smpai SYAITAN yg kontrol kita kan? Kita kne la fikir, ALLAH bg akal pada manusia untuk berfikir..

Saya remaja yang baru belajar erti hidup kat dunia ni.. sb tu kena aniaya ngan kawan sendiri.
Saya telalu sedih sb saya syg kawan saya..if dia mintak tolong., saya ikhlastolong kawan2 saya..

Arwah mak selalu pesan semasa saya kecik. Kita jangan buruk sangka and sentiasa buat baik kat org dan jangan sekali berdendam .. nanti ALLAH tak suka.. :)

tapi knapa org buat saya boleh??? dan jawapan arwah mak.. "biar org buat kita,jangan kita buat org" saya bersyukur saya di ajar dgn penuh kesabaran... :)

ok blogger continue apa yang terjadi lpas saya sedih..huhuhu

hurmm u all tau saya sampai nangis teresak2 sb kawan baik buat saya mcm ni...
my daddy pjuk saya u :) .. mnja nya saya kan? hehehe saya mmg mcm tu huhuhu *terkantoi sudah :D

Hmm lepas daddy pjuk saya.. boleh la jugak saya tdo mlm n relex.. n keep the smile la jugak...huhuhu ...


so rase smpai situ jer nak share ngan u all :) doakan saya semoga kuat :) dan doakan kawan saya yang buat saya mcm tu supaya dia berubah.. and tiada mangsa seterusnya :D

tq




No comments: