Hey Final!!

♥ Assalamualaikum ♥ ^_^ see you again *_^

lamanya tak berblogging kerana malas huhu... kesian follower yang follow kan? I'm want to say so sorry naik lorry cause i'm so so busy. Ok!! nampak tak pantun kat situ.. hahahaha...

Entry kali ni nak update about final exam jer. Ohh mai.. entry raya pun aku tak update. Sangat-sangat pemalas and busy kan aku ni? *angkat kening .. Pape pun wish la sikit kan Selamat Hari Raya to my friends and follower. Sape tak follow tu..selamat hari raya jugak ;)

So sekarang aku dah nak final exam, rasa gementar nak nangis, nak tidur, nak ape lagi eak??? hurmm macam-macam dalam kepala nih nak  fikir. YaALLAH kau permudahkan lah urusan ku, kau lapang kan lah dada ku..supaya aku mudah untuk menjawab exam. Alhamdulillah dah study sikit2. harap yang sikit tu jangan lah kau keluar dari kepala aku nih haa...Nak keluar pun tggu hari exam tu.. hahahahaha..



Wish me luck ok? Even nak nangis sebab subjek yang susah nak dapat markah tu membuat kan  aku jadi fracture motivation tau?? :/ but i'm still try and usaha kan.. Then tawakal sajalah.. Tak pernah lagi repeat even susah sikit. ALLAH tau aku dah usaha sedaya upaya kan.. :) just tawakal and pray.








Next sem see you subject neonet :) wuu mesti comel kan? :D



See you next entry

No comments: