Fighting Aerobic Kebangsaan

♥ Assalamualaikum ♥ ^_^ see you again *_^

can mali can hoi hoi, can mali can hoi hoi....wahhh!! wa manyak senang hati sebab tak lama lagi wa dah nak jejakkan kaki ke pentas aerobic peringkat kebangsaan. Wahhh!!!!!!! itu macam tara percaya laa.. *macam jakun pun ade gak makcik nih ..hohoho

Anyway, aku ada competition aerobic dekat serdang selangor. Hopely apa yang di impikan tercapai. Selepas aku dapat no.2 aerobic berkumpulan pada peringkat negeri, why not i try dapat no.1.. Haa!! apa macam ada bran?? 

Owhh bran or tidak rezeki ALLAH yang tentukan, aku and the group hanya mampu berusaha. InsyaALLAH usaha tangga kejayaan seseorang :) ..

Sangat seronok bila training. sebab mempunyai banyak manfaat, selain dapat menyihatkan badan. Hey guys tahu tak, ade orang kata aku menggedik,rasa macam "hey lu pahal nak kata gua macam tuh, lu cermin dulu diri lu then baru ngate i ok??!!" Tapi aku just diam je la kan takkan nak layan orang yang tak berapa nak memikir bila bercakap. 

Manfaat aerobic ni dapat mnguatkan otot-otot and jantung tau. Even aku makan banyak (alahai kantoi kuat makan) tapi berat still mantain la kan sebab aku balance kan pemakanan and exercise. Dah la seronok sebab exercise sambil dengar lagu,lagi la bertambah muda (puji diri sendiri la pula) sebab selalu senyum dan gembira yuhuuu... Yang team aku ni semua budak dip in nursing.. Ohhh maiiiiiiiii nurse aerobic kau... Kelas kau jah hahahahaha!!!!

Yang paling seronok bila ada member kata, 'patut la kau ni kurus ', time tu aku rasa oh maiii oh maiii aku kurus laa.. hahaha Kesian betul aku nih sebab aku rasa tak la kurus sangat., ada je lemak-lemak tepu yang tak TERBAKAR.. aishhh ni yang rasa tension kan. Rasa berat je nak angkat badan time aerobic.

Selain tu ada jugak orang tanya "hey aerobik tu macam k-pop eak?" Aku rasa macam nak menjawab "heyy!! yg ko nak sama kan dgn k-pop dah kenape?? ingat aku main pakai-pakai skirt eak?!! aku pakai baju sukan laaaaaa" so siapa yang tak tahu aerobic ni macam mana pergi ketuk pintu rumah Mr.YOUTUBE haaa!! time tu korang boleh arr kata semput ke,kurus ke, boleh pengsan ke tiap2 hari training macam tuh.. 



Alhamdulillah semua dah siap,baju kasut tudung,semua dah matching. Choreography pun alhamdulillah makin hari di upgreatkan menjadi lebih baik dari sebelum ni. Dah banyak kumpul pengalaman join competition aerobic. Korang,korang, korang ingat tak aku join aerobathon kat putrajaya?? (kesah plak orang nak ingat ko makcik)  ok, i tau korang tak tau hahaha kesian, you all just  TEKAN SINI entry lama yang berhabuk tuh.. lalalalalalaallalalalalaa.





So i hope you all yang sudi baca ni, doakan kejayaan kami. ehh!! i'm forget something., aku tak mention lagi, aku wakil negeri mana hihihi maaf,terlupa banyak sangat telan semut agaknya.. hahaha. Ok aku wakil negeri kelantan. Actually sangat sedih bila kena fight dengan negeri sendiri selangor. ohh maiiii sedih dohhhh... But nak buat macam mana bila aku study kat sini, so kena la terima gak. Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeahh!! (ni semua gara-gara demam running man).

I hope jugak dapat diberi kan kesihatan sebab aku dah rasa dan kena infection dari member-member yang demam ni ha... aduihhh... Wish me luck ^_^







See you next story mory meyhhhhh!!! 


No comments: