Farewell Dinner Final Year Student july'12

♥ Assalamualaikum ♥ ^_^ see you again *_^

Bulan ni dengan bangganya aku dapat update blog banyak sikit, sebab banyak event for final year nih. Acerrr korang teka berapa yang aku dapat update bulan ni sampai aku berangan kata banyak?? 

5? ehhhh 6?? ehhh 

ehhh macam,macam,macam banyak sangat la, the answer is just only two for this month.


Update blog only two ko kata banyak makcik?? -_-!! 
Ehh! ok what,more then one kira banyak la tuh kan? kah kah kah, lantak ko la cikmisi nak merepek ape pon, sebab engkau punya belog. 

Ok korang just back to title. Alhamdulillah this semester, aku rasa macam banyak sangat event yang aku join. Belum campur yang akan datang under program sendiri. Hopely semua ada manfaat untuk diri sendiri dan orang lain.

Entry kali ni bukan nak update blog about my story je. include REVIEW BUTIK ANDAMAN & SPA AINA. So kita start update story dulu then baru kita REVIEW pulak ok?


11 oktober 2014 Alhamdulillah Farewell Dinner berjalan dengan lancar,bertema kan Retro Vintage & Contemporary. Congrats pengarah program, i proud of you sebab you menjayakan program dengan baik dan tema yang cantik,hiasan yang cantik.. Tersenyum i sebab you dapat  menjayakan dengan baik, walaupun sebernanya banyak cabaran you hadapi with your recruit & MPP yang lain :) Congrats sekali lagi.

Bila tema Retro Vintage & Contemporary, dalam otak aku terus search kat Mr.Google sebab nak cari apa yang bersesuaian. Mata terbeliak ok,sebab Mr.google tunjuk gamba skrit kembang-kembang. Dlam otak aku "oh my!! tak kan aku nak pakai macam ni Mr.Google? Dah la aku tak cukup inci,kang carpet hotel tu semua aku sapu" Sabar je la dengan Mr.Google sebab tunjuk gamba cantik-cantik macam tu. tapi masa tu bila aku fikir balik "bila lagi nak ikut tema dengan dinner college,study kat sini dah nak abis" So aku pun layan je la pakai macam mana Mr.google suggest kan. 

Hasilnya!!?? yeahhh Dibawah ^_^







Tadaaaaaaaaaaaaa!!!!!



Ni je yang  saya mampu follow wahai pengarah program







Lepas sampai dekat hotel, aku pun daftar,and cari tempat. I just match kan dengan small cap kot,i tak sure sangat sebab aku pakai mana yang ada jer sebab sekali pakai, lagi pun aku selalu dengan uniform nursing, so tak baik membazir kan? :) Then aku match dengan glove & handbag, and lagi ape ea?? kasut pun bedal ape yang ada. Tudung just tdung bawal (bedal jugak apa yang ada), aku lilit pun tak tau lilit macam mana. hahaha macam teruk? but A.A.K (ade aku kesah ^_^ ikut tema sikit pun ok la kot)



with MPP


rakan seperjuangan MPP merangkap Pengacara Majlis.



Mula-mula masuk memang dah macam nak terngaga mulut sebab superb lawa sangat-sangat.
Taniah you all yang terlibat.




Lecturer nursing yang banyak berjasa dengan saya. Thank you Puan nursing ^_^
and Lecturer Science


Roomate yang cantik and tinggi melampai hehe, She so sweet and terlalu baik wokey, sayang awak 


ex-roomate


to ex-Roomate, roomate & coursemate yang awesome. Seriously awesome!! Suka layan jugak gila-gila. Bila study semua muka macam ade kedut seribu. memang korang peghh perghh TERBAIK!! sayang korang weyhhhhhhh





Dari kiri Roomate yang selalu banyak sangat bersabar dengan kerenah aku hehe and study sama-sama. Yang tengah, my junior nursing, yang selalu layan otak gila-gila senior awak nih. hoho sayang korang sangat-sangat wokeyy. Bergamba dengan mereka sebelum kami berangkat ke hotel. Sebelum tu ayat aku tak boleh belahh bila aku tanya dengan junior "cepat-cepat nak bergamba dengan akak tak?" perghh ingat ko retisss?? memang berangan la jawapan nya hahaha. Junior pon layan je laa..



Exco Majlis Perwakilan Pelajar




My coursemate 



Rakan-rakan campus








Pengarah Program



Pengarah Kolej


Lepas VVIP, VIP, Lecturer Student dah datang and daftar, Pengarah Kolej, and Pengarah program pun beri ucapan mereka.





Handsome man  Penolong Pengarah kanan Kolej & Presiden Majlis Perwakilan Pelajar 


Pretty Girls Timbalan Presiden Majlis Perwakilan Pelajar.




ehhhh!!! ehhh!! ape hal tu? 

Hahahahaha, (tetiba gelak -_-!!) actually lawak jugak time ni, masa boss saya Presiden MPP buat persembahan, seriously seronok and menghiburkan, tapi yang aku pun tak ada keja agaknya bagi balloon dekat presiden masa atas pentas. Dengan baju aku yang kembang macam bawak langsir then nak naik atas pentas aku pegi pijak kain aku sendiri. Ok orang kurang cm kena la faham kan kain sapu carpet hotel macam mana. Nasib la aku tak jatuh weyhhh.. Kalau tak macam buah betik jatuh laaaaa. huarghhhh hahahaha (gelak besar lagi ^_^) 


Lepas ucapan, saat yang dinantikan adalah makan. Hehehe dah nama pun dinner so makan malam la kan? Perut pun dah berjoget. Alhamdulillah makanan sangat-sangat sedap wokey. Memang memuaskan, dah la cantik, persembahan pun seronok makan pulak memang sedap. So korang kalau datang kelantan boleh la ke Renaissace Kota Bharu, bukan setakat nak menginap di hotel ni, buat event pon boleh wokeyy.


After habis dah persembahan, ada anugerah pulak untuk King & Queen night And Pelajar Contoh

So pemenang pelajar contoh dimenangangi oleh 

Presiden dan timbalan presiden saya sendiri Mr. Izham dan Ms Komathi . Memang proud of you la. You all memang hebat.







Congrats korang!!



then siapa yang menang King & Queen of the night?






King Of the Night




Queen of the night





Alhamdulillah yaAllah, walaupun aku pakai mana yang ada, terkejut jugak kau beri aku lagi rezeki selepas Entry Ni. Aku tak sangka walaupun aku just simple belit-belit tudung bawal yang mana ada, then accessories pun rembat je la mana yang ada tapi kalau korang perasan tudung aku mula-mula ok lagi, tapi dah lepas lari atas pentas bagi balloon kat presiden then excited makan sedap tudung pun dah senget macam hapee tah. Macam tu pun boleh menang ka? hahaha Tu rezeki ALLAH bagi so bersyukur Alhamdulillah yaALLAH thanks a lot, banyak Allah bagi suprise kat aku. Yang penting niat baik,sentiasa berfikiran and berperasangka baik pada ALLAH,walaupun diuji, dan paling-paling-paling penting solat tak tinggal, :)





with Penasihat Majlis Perwakilan Pelajar and Majlis Perwakilan Pelajar.
Susah senang, gaduh, suka, duka kita bersama weyhhh. Will miss you guys,seriously








treadmark MPP Kota Bharu, Nak tergelak guling-guling bila aku dah TERjoin treadmark ni. Pengaruh kuat dorang ni sebab Pengarah kolej, Chairman dah terjebak sekali hahaha. 
Yang lagi superb bila Dato Rosyam pun sporting buat treadmark MPP Kota Bharu.






Sorry kalau ada yang tak termasuk dalam entry, sebab nak kena taip lelaju. Jadual pack walaupun sem break.See you next entry untuk review butik mummy, sebab ramai student tanya saya dapat baju dimana. See you next entry guys. thanks for reading. Assalamualaikum.














No comments: