Lucky MID YEAR!!

♥ Assalamualaikum ♥ ^_^ see you again *_^


1,2,3,4,5,6,7....bla blaaa blaaaa

Soalan 1,nombor apakah cik misi sedang kira? 

dos ubat? bilangan ubat? ohhhh no! semua salah weyhhh. Aku sedang mengira berapa hari,bulan & tahun aku tak update belog yang hampir pupus. Kesian hakak belog dah nak kena pupus dengan cik misi. 

Tak apa la atleast aku ingat kat ko wahai belog walaupun tak ada masa nak update. keh keh keh. 

Back to title, LUCKY MID YEAR,, ohhhh cik misi sepanjang tahun ni just mid year je ker yg bertuah,??

of course no! just nak singkatkan cerita, maklum la panjang-panjang mana ada orang nak baca sangat ekau punya belog berhabuk nih puhhhh!! -_-!

Ok just short story i just wanna say ,i nak syukur syukur  SYUKUR ALHAMDULILLAH (nak sujud kejap :) ) sebab ALLAH bagi aku macam-macam kebahagiaan & rezeki tiap-tiap masa. sesungguhnya aku tak pernah putus harapan dengan berkat kesabaran dan tempuhi segala dugaan yang ALLAH bagi. Let's see picture, cause picture can more explain what i feel right now.. lalalalalalalalalala let's go guys 



Actually tak ingat dah berapa lama dapat gelaran sebagai MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR(MPP). ok just ignore it. Mai cek nak habakkk kat you allsss. Sejujurnya saya cik misi akui saya tak suka MPP suatu ketika dahulu,. Tapi nak rasa apa yang hakak senior rasa dengan kesusahan memikul tanggungjawab yang besar sebagai MPP tapi yangg ku anggap benda kecil sajaaaa. So offer la diri join MPP. akhirnya dah bertanding, dapat la jugak jadi MPP tapi sebelum tu dapat rasa macam gila glemourrrr kauuu, sebab dok sebok promote diri untuk orang undi but A.A.K?? (ada aku kesah?) ngeh ngeh ngeh.

Mula-mula dah dapt jadi MPP rasa *ellehhh ringan jer,tak ada menda yang berat-berat pon., tapi 'pon pun hilang' bila dah start ada intake baru, student baru, mula laaaa otak aku kurenggg oksigen, entah apa-apa aku stress tak tentu pasal kadang-kadang. Time tu baru feeling nak panggil akak and abang senior untuk tunjuk ajar ku sifu!! cewahhh ^_^. Tapi Alhamdulillah dapat atasi dengan baik. Allah kan ada ^_^


Bila dah dapat watikah, and watikah tu pulak dapat buat kat hotel mahal youuu alllsss *macam jakun la pulakkk, makan sodap-sodap tepi kolam mandi geteww ohhh so sweet, rasa kerja-kerja dihargai. Thanks Tuan Pengarah  sebab hargai kami, walau pun kerja kami tak seberapa.


Tuan Pengarah



Rakan seperjuangan MPP


Abis dah watikah and story about MPP. 


Next chapter. Alhamdulillah sekali,kedua kali,ketiga kalinya, Allah bagi anugerah and rezeki menjadi pelajar cemerlang. Terima kasih doa arwah ibu :'(. thanks doa ayah, thanks doa dari lecturer rakan-rakan baik. Thanks uncle,untie sebab sudi doakan saya. :') . Dolu-dolu, sem 1 rasa dah give up sebab mcam tak ada harapan jadi pelajar pandai, sebab kadang-kadang otak slow sebab kurang oksigen. Tapi tu dugaan, Allah suruh aku sabar, usaha lagi, and finally ALLAH bagi hadiah dah kan? yeahhh tak pernah lupa syukur kat ALLAH, nak sujud setiap masa rasanya :').


Rakan cemerlang :)


Rakan-rakan yang turut cemerlang. Congrats korang!!! :) 
good luck to be a NURSES



Last short story. Lepas dapat anugerah cemerlang ALLAH bagi pulak kau menang cik misi. YaALLAH sayang nya ALLAH kat aku, malunya kat ALLAH sebab kadang-kadang aku merungut, padahal ALLAH nak bagi aku suprise woooo. Cintanya hati ku tetap milik ALLAH.

YaAllah johan dua kategori untuk aerobic, and now tengah tunggu nak ke peringkat kebangsaan. YaAllah nak bagi suprise lagi ke? hehehe ni pun aku dah bersyukur sangad sangad sangad.  *errr gedik tau.  Alhamdulillah sekali lagi. 

Good luck my team aerobic untuk kebangsaan nanti. Practice wokeyyy?? :)

p/s banyak_gamba_merah_sebab_ikut_tema_and_fevret_colour 






Kate short story tapi panjang jugak laaaa AL-Kisah cik misi ni -_-!! 
Anyway thanks sudi baca. ^_^


No comments: