O.K or K.O?? Part 2

♥ Assalamualaikum ♥ ^_^ see you again *_^


alahai, part 1 dah berkurun lama update then baru nak hapdate yang ke 2? haiyaa kau dah kenapa mak jemah lambat sangat hapdate entrynya?

Halo halo sorry, aku tak cukup kaki dan tangan untuk menaip *haha choii sangat ayat tuh. Actually sekarang dah busy dengan kerja, i mean habis kan practical selama 4 bulan untuk menunggu saat2 yang akan tiba iaitu PEPERIKSAAN LEMBAGA JURURAWAT MALAYSIA. Takut sangat kalau baca yang caps lock sebab betul2 macam lembaga, YaAllah moga soalan senang dan mohon kami dipermudahkan untuk menjawab. 

****************************************************

kita sambung je la entry yang terperap kat draft nih.



Lihat saja gambar dibawah, kerana akan mencerita kan segalanya. ^_^ ayat nak gempak je kan kau nih ngeeee :D









Disini saat aku bergelar Majlis Perwakilan Pelajar dan Fasilitator. Aku menjadi boleh sebab aku diberikan kekuatan dari Allah, dan sampingan menjadi boleh sebab ada ahli jawatan kuasa Majlis Perwakilan Pelajar yang saling membantu. Walaupun dulunya kami macam ghimauu. Kerja nak gaduh sebab tak persefahaman. Alhamdulillah dah nak habis baru boleh masuk satu kepala. 

************

Next, Hari tu aku ade join jadi volunteer untuk IM4U, Alhamdulillah, banyak Allah izinkan aku jadi volunter person, :)
Then apa yang aku dapat adalah dibawah nih masa Dj thr gegar fm meriahkan suasana.



Ketiga-tiga di atas adalah sangat berharga sebab, kalender memang sangat penting untuk aku supaya aku senang nak ingat apa yang perlu di attend. Then aku adalah penggemar bihun dan bukan nasi. Sangat lah aku tak berapa suka nasi. Kalau sehari kau hidangkan aku bihun pun dah cukup. Seriously, ^_^ 














of course seronok sebab sangat lah lah lah lah dapat macam2 pengalaman kan.
  'pengalaman tidak akan dapat jika kita tidak lalui sendiri'
Letih gelak sangat kat sini sebab Dj buli aku, dia suh aku buat iklan kalau nak bihun free. Hamboiii dengan selumber aku buat iklan dengan ayat entah apa-apa then semua orang gelak. Hahaha ada aku kesah? yang penting bihun free aku dapat keh keh keh -rezeki jangan ditolak oiii- ^_^

*************************

Kem Outreach Majlis Perwakilan pelajar. Bertempat di KPTM bangi.
Bulan yang sama kita sambung dengan Meeting besar bersama Majlis Perwakilan Pelajar KPTM Se-Malaysia. Masa pergi sini seriously aku sangat tak percaya sebab bukan calang-calang orang nak jadi MPP. Aku dapat sebab rezeki. Serious allah selalu permudahkan rzeki aku Alhamdulillah.




sesi mempertahan hak, *ada lagi nak yangmembantah?(angkat muka)

*aku tau blazer aku besar, so jangan tegur.  ;P



Ouhh lepas, kita dah penat membincangkan masalah pelajar, dan soalan yang ditujukan sangat tajam macam pisau oleh pihak ahli jawatankuasa tertinggi KPTM. Tapi Pengerusi KPTM wokey jer, sebab beliau sangat sangat menggalakkan kami dan pelajar untuk explore or buat pembaharuan. So pelajar sangat beruntung sebab kalau you all ada idea baru, patut boleh la menyuarakan melalui MPP, Untuk MPP KPTM Kota Bharu korang jangan samakan kami dengan yang lain sebab kami sangat mementingkn suara pelajar bukan jawatan semata-mata. Sebab aku cakap macam nih, orang kata nak popular. Padahal kau tak tau, aku blurr masuk MPP then tak tau nak buat apa. Then tambah stress, banyak keje, banyak kene tinggal macam-macam demi pelajar tau haaaaaa *mata jeling 

Ayat macam bagus kan,tapi kami belajar semua benda baru then sikit-sikit baru la faham. Bila dah jadi mantan memang nak jadi lagi. Tapi malangnya kau boleh jadi kalau kau extend sem kah kah kah *tak klako pong :P

**************************************

Rasa sampai sini untuk penamat O.K or K.O sebab aku dah tak ada idea and nak pergi koje. bye. Assalamualaikum.





No comments: