aku dilamun ombak rindu?

♥ Assalamualaikum ♥
 ^_^ see you again *_^

Betahun lama ku menyepi. Bukan kerana aku pinggirkan diri,tapi hati telah bermadukan antara twitter dengan blog.

*iklan seketika, rehat bersama kit kat .


Ok! makcik, stop berdrama, blog title pun macam tak boleh blaaa,la pulak kan? *tangan kebahu,mata ke atas. Hey guys you know what,memang my blog ni labah dah buat sarang. Ha! nampak,labah tolong aku jaga blog sampai dia buat sarang *k ayat macam hape jer. Actually aku memang la tersangat busy ok, and aku telah madukan lagi blog aku dengan twitter selapas facebook dimadukan dengan kau wahai blog. hahaha
so follow my twitter @eiyradotcom, sempat lagi mak jemah promote twitter yer *peace ;)

So sepatutnya aku kena adil antara mereka kan? oh! lupa madu blogger adalah skype sebelum twitter. *maaf kan saya(mail lambong) sampai lupa nak kenalkan kat you alls ^_^ 
Banyak nya account mak jemah ni kan? Tak per dapat banyak kawan..ngeh ngeh ngeh ;) so jangan lupa follow madu ketiga mak jemah di skype fatin115shahira. Jangan lupa add contact wokey~

Oh! dah banyak rupanya aku merapu. hik hok :D. Back to title. Dalam diam bila aku dah lama tak update berblogging. Memang tersangat rindu. *ini bukan drama, ini betul-betul. Bila buka blog then tak tak update, rasenya kesian kat blog aku. :') tak per blog. nanti bila banyak story mory and if i rajin, i taip manyak-manyak yer? ni pon sebab masa free kalau tak....harem aku nak update kau hahahahahhaa *gelak jahat macam rabbit kat bawah nih:D



Dalam diam jugak aku rindu kat kawan-kawan and kakak-kakak yang aku sayang. Sory you alls i really busy. Ni pun dah nak exam. But i'm still bermaharajalela bersama account2 yang bermadu tuh! :P kalau result tak elok memang nganga jer la kan? hopely semua ok. Penat aku bercelik mata and menghafal kan? so kesian jugak kat otak aku yang macam la~ kura-kura .. and aku sedar diri yang aku terlebih pandai *k sila ke tandas dan muntah *_*




For your information, aku kalau cuti tak pernah lebih seminggu. Sangat kesian kan? So bila ombak rindu datang membuak-buak, rasa nak guling kat kolej 'nak balik!!!, nak cuti lama' itulah antara dialog yang aku akan melalak *k jangan tiru aksi ini, ia akan memalukan diri anda. Even aku cuti sem pun, memang limit seminggu. Tu lah antara pengorbanan yang aku kena lalui. Memang la kalau balik tu boleh, but banyak pulak ongkosnya kan? and kalau bapak aku VVIP pastinya aku ulang alik naik flight. *k berangan. So matlamat nak menjadi nurses yang berjaya,belajar je la kan? jangan manjakan diri tu sangat. Awak tu dah tua~ *dengan nada yang perlahan.

So tak payah nak ombak ribdu sangat la kan mak jemah. Duduk jer kat negeri orang. Belajar rajin2. Kalau malas jugak rajinkan je la diri tuh....

rakan-rakan semua, kita doakan rakan2 yang lain juga akan berjaya dengan bidang mereka insyaALLAH.



-The End Ombak Rindu :D-




No comments: