Salam Ramadhan :D


♥ Assalamualaikum ♥
^_^ see you again *_^

hai blogger sekalian, alhamdulillah tahun ni kita dapat sambut bulan mulia lagi, iaitu bulan ramadhan yang penuh dengan kelebihan :D.

ouhh!! tahun ni sangat sedih sebab aku tak dapat puasa dengan family, makan minum semua kena uruskan sendri :( .. Kalau kat rumah tinggal sediakan and makan jerrr... hehehehe, tapi ni la dugaan aku tahun ni kan kan kan, sebagai musafir yang mencari ilmu ALLAH and menempuhi segala dugaan yang datang. Insyaallah aku dapt tempuhi. anyway my family i miss you all sangat2.

First malam solat terawih, aku mengalirkan air mata kerana gembira dapat peluang menyambut bulan ramadhan :) lagi yuhuuu!!! hohoho. And aku sedih jugak sebab dad wish for ramadhan.,, terharu :'). Tapi kita selagi pandang langit yang sama kita tidak berjauhan sebenarnya :D




' Selamat Menyambut Bulan Ramadhan to All Blogger :)) '

No comments: