Part 1: New life as nursing student

♥ Assalamualaikum ♥
^_^ see you again *_^


*syukur kehadrat ilahi kerana aku diberi peluang untuk sambung study..~ lalalalalaala..



ok tetiba aku macam berucap la pulok kan? hahaha :D, hurmmm actually lama sangat2 tak update blog yang tak berapa seri ni. Dah la tak berseri, lepas tu tak update.hurmm berganda2 tahap tidak keseriaan terhadap blog ni.. huhuhu.. hampeh betul cik akak kita ni....

but nanti dulu , cik akak kita nak bagi tau. why and why dia tak update kan kan kan..

fuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! panjang ceritanya, hahaha....banyak pulok aku ni weyh... :DD
Hurmm actually aku dahhhhhhhhhhhhhhh sambungggggggggg study at kelantan...

wuuuuuuuuuuuuuuuuuu jauhnya aku merantau kan? Dari Shah Alam Selangor, merantau ke Kota Bharu Kelantan. Hurmmm kisah duka aku kat kelantan, banyak weyh¬ nak update blog tak sempat. Kalau ambik kos nursing memang payah nak spend time. Kesian blog aku yang tak berseri ni.. hihihihi.....

Nak citer sikit la first aku masuk, memang aku nangis~¬!!!!!

boooooooo dah besaaaa pon nangis lagi hua hua hua.. Macam budak darjah satu masuk sekolah jer.. ngeh ngeh ngeh..
Bukan ape, aku nangis sebab tak pisah dengan family.. Dah la jauh. sedih tau.. hurmm pape pun wish me luck sebab dah nak exam. Next entry aku cerita A-Z ok? hehehe





1 comment:

Miss NR said...

Topup, header, banner, cursor, keychain, iklan untuk banner dan banyak lagi! Nak kee?? Join sini =)
http://diarybudaktinggi.blogspot.com/2012/07/segmen-up-followers-di-bulan-ramadhan.html?m=0