Part 3: Yeayy! now I'm nursing student ! :)




♥ Assalamualaikum ♥
^_^ see you again *_^

Yeay!! now i'm nursing student...wuhuhuhu....
after ENTY INI menceritakan kisah aku bagaimana boleh sesat kat kolej tu...now to be continue, how me as student nursing.. hik hok jari aku excited nak menaip derrr!!! ;).

Firtsly memang la aku teramat excited kan macam orang hape tah!! ,sebab nak sambung study and kos yang wowww la jugak. But bila nak masuk sini, aku ingat kan subjek sonang jorrrr... tapi tapi and tapi...bila dah belajar subjek agak memecahkan kepala la wehhh!! OMG! aku nak kuar arr camni!

Baru one week belajar dah nak out, sebab ramai budak yang dah masuk situ then keluar sebab tak boleh nak bawak. ha!! tu dorang, yang aku ni...kelembabpan melanda bila blurr nak wat cane plak? O..o first aku fikir pun nak keluar sebab kalau sambung then tak dapat pointer yang diperlukan macam mane? Nanti nak ganti lagi pinjaman tuh!? Then harapan parent nak aku jadi orang yang berjaya.. -.-! bila fikir pasal perents,mula aku memujuk hati supaya kuatkan semangat then belajar rajin2. Even susah pun usaha kan diri sampai berjaya :') oh! hati ku sungguh sedih! *ayat drama la pulak kan :')

Eh!! yang baca tengah baca tuh! meh saya lap kan air mata awak :'). Sedih yer? hihihi *persaan la pulak aku ni kan..
So how about me bila subjek susah,then duduk jauh, then life as student nursing cane an an an? Mesti la you all nak tau kan kan kan,, hehehe, Yang tak nak tau. Duduk diam2,jangan bersuara wokey.. hik hok



First aku masuk sini memang selalu pikir macam mana la orentasi nanti, mesti penat,, Ishhh!! tak syoknya hari pertama masuk kolej. Tapi bila aku tanya orentasi bila,dia kata tak ada sebab aku lambat daftar.. kah kah kah padan muka aku *dalam hati suka hihihi :D
Then dah register,cari bilik wohohoho ramainya student yang dah register dulu. Kesiannya aku ;/ .Nasib roomate baru aku ok2 hehehe. Time kemas kan barang,semua tanya, nama siapa, aku dok mana,umur berapa. Yang aku ni sepatah orang tanya,sepatah la aku jawab.. ish3 *konon malu2 la tu.. hehehe. Tapi tak masuk sebulan aku perangai aku yang konon malu2 kambing, mula keluar hahaha. Ye la buat ape nak cover2 sangat, tak syok la tak jadi diri sendiri kan kan kan? :)

Dah bereh kan baju and barang2 yang banyak gila tahap baboonnn! *ok gila sampai tahap baboonnn la sangat kan. mengemas sambil menangis sebab nak balik,hahahaha :D cerr gelak sikit *sikit jer gelak tu,. :P sedih sebab dah kena duduk jauh dari family, kalau kawin macam mana aku nanti eak, kena pisah dengan ayah. *boooo dah gatal la pulak kan hehehe.

Esoknya aku dah mula kena pergi kelas,time dah masuk kelas muka aku agak menyombong la kan, maklum la kalau tak kenal orang,perangai aku memang macam tu pun..hihihi teruk kan?
But,lepas dah suai kenal,rupanya mereka sangat2 la sok weyhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rase nak bagi tau semua orang yang calssmate aku teramat besttt :D

Jummmmm tengok muka mereka yang gila2 dalam class :D







*classmate yang teramat la awesome :D


So belajar pun seronok sebab dorang suka share. And yang lemah dorang saling bantu. Awesome kan mereka? hehehe
So sampai disini je laa dapat share, kalau ada cerita baru..nanti makcik blogger ni up date eak :)





*Doakan kejayaan saya :D





No comments: