Segmen 3: Menambah Follower di Blog anda




♥ Assalamualaikum ♥
^_^ see you again *_^



"^_^ see you again *_^" yeah~ itu la ayat yang korang akan baca selepas ASSALAMUALAIKUM *err ape kaitan dengan entry ni...lollzz... nampak sangat tak ade idea nak start... muehehehehe
#abaikan ape yang aku merepek tadi..ngeh ngeh ngeh

ermm aku agak bosan and mlas ckit sebenanyer..,..dalam sedar tak sedar.. bila ada blogger lain buat segmen.... aku buat tak tau... *lollzz aku memang teruk..
Dulu pantang ada segmen aku lah orang yang terhegeh2 membaca entry and join segmen blogger yang hebakk ^_^..

;'( tapi tu dulu.. time aku rajin buat entry.. now.. tangan dah tak gatal nak menaip button2 yang ade nih! and now.. atas muhasabah diri and kesedaran diri aku nak join segmen~!!! horeyyyyy~ suka tak? hahaha *budak2 baru dapat coklat..camtu la gaye nyer bhahahaha...

now.... aku tak nak menaip menjeler2 lagi and saya FATIN SHAHIRA merasmikan yang saya join semen NURUL NISYA ha~!! suka tak, suka tak?
^_^



kalau suka jom la join~ :) TEKAN SINI kalau nak join ^_^

sekian~...

7 comments:

Luahan hati said...

suka entry anda,,tunggu entry yang berikutnya ok ^_^

Fatin Shahira said...

thanks sb suka hihihi ^_^

NAL said...

NAL jenguk sini..dari segmen yang sama (^_^)Y

Informasi Kredit Terbaik di Indonesia said...

sepertinya sebuah lomba ya?
saling mendoakan yaa..

Fatin Shahira said...

thanks :) nnti sye jenguk sne ok? ^_^

1 said...

Salam..dah mcm musim bunga blog ni..hehe...

MISS Z BERCELOTEH said...

Selamat malam awak...
dtg dari segmen yg sama..

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/03/segmen-3-menambah-followers-di-blog.html