kami OUTING TONG!!

♥ Assalamualaikum ♥
^_^ see you again *_^

weekend with BLOGGER jelitwan!!

hooyeehh~!! weekend yang amat menyeronok kan with blogger :)
yuhuu~ for your information weekend lepas saya ada FIRST DATE dengan kakak blogger yang COMEY LOTE... siapa dia?

ok dia is


















hazanis ^_^
memey molek akak ni... serius first aku kenal dia dari otai blogger ABG BEN...
jelez kot tengok akak molek cam hazanis hihihi comey jer.. kecil-kecil cili padi je badan dia
^_^ hihihi ...... hey hey~ u all mesti la nak tau kan kami date kat mana?

ha!! mai baca..lagi.. kami pergi berempat tau :)




mari la tengok gambar kami ^_^













kak INAH :)






ini saya ^_^,saya tak sehebak and tak secomey mereka :)
saya hanya insan biasa hukhuk :)


teruskan entry kita yer :) hek hek hek
first aku ambik IMEDIANA dulu kat rumah dia...then dalam pukul 2.30pm kami berdua sampai dekat plaza alam sentral....then jumpa kak hazaanis and kawan dia kak inah hehehe tapi tapi tapi... kami bukan date kat situ,kami gerak OLE-OLE shah alam jer :)

dalam kereta aku agak diam lollzz sebab FIRST jumpa akak anis and kawan dia tu kot hehehe..
imediana yang borak2 ngan kak anis..sebab mereka penah kuar.. Aku diam sebab takot nak cakap ngan kak anis sebab dia LIKE A MODEL.. so aku ni biase jer.. Nak date ni pon aku yang ajak kak anis.. hek hek hek...

Dah sampai Ole-Ole Shah Alam.. aku pun parking kereta *aku drive kereta rasa segan.. sebab bawak blogger yang JELITA hehehe....
OK! kereta dah parking..nak pergi mana pulak ni? wohohoho
kami terus shopping hehehe... aku beli kasut and mereka beli accessori~
*pompuan mane boleh miss dari shopping okey~

Dah penat shopping..kami gerak main bowling..wohohoho malu kot kalau masuk longkang jerr muehehehe. Almaklum..aku time sekolah memang wakil sekolah. tapi dah dua taun tak sekolah..dah tak join game bowling tu.. hmm maklum lerr busy mengahlahkan menteri hik hik hik hik hik...
ok! start main bowling aku dah nampak betapa sportingnya mereka2 ni... Mereka sangat happening and memahami.. so sweet kan? hehehe
yaallah~!! sumpah mereka best gilerrr~!!






wokey wokey~ dah penat main bowling and pemenangnyer is.........................................................
.......................................................................................
ME wohohoho ^_^ bahagia gila kot sebab menang hahahaha
*psssttt kak anis and kak inah next time try menang lagi k..? hahaha

pas tu pastu, dah penat main bowling kitwang gi mane?
muehehehhehe
ni yang best,...!!

nak tau apo?



kitwang pegi MELALAK kat pusat karok weyhhhh!! hahahha
memang best gilerr la~ memang rase tak nak balik!! tapi kena balik sebab hari dah nak senja :)






*kami nak nyanyi lalalalalalalala

*kak anis nyanyi best tau hehehe





the best prize from kak anis
*aku teruja dapat reben tu then aku terus pakai
hehehehe



*penat nyanyi oii~!!

dah siap nyanyi and perut pun nyanyi~ ape lagi moh! kiter makan
^_^ ngeh ngeh ngeh


*take order plisss
tunggu makanan lambat giler weyh~
perut dah berdisko tau?


muke bahagia ok!! bila makanan dah sampai
hohoho

dah siap makan dekat RESTORAN AYAM PENYEK.. kami beransur pulang
hurmmm time tu nak nangis and tak nak balik sebab tak puas lagi







*kami nak balik....;')

tu sajer cerita first date dengan blogger jelitawan hehehehe
next time ade rezeki boleh date dengan blogger lain..
hehehehhe






No comments: